HUGE HUGE HUGE NIGHT
  • WOW!

    Over the past few weeks, I lost about 10,000 playing basic stratagy, 2 hands $200 each.

    Today I played the 1-1.5-2-2.5 using major money.

    I brought about $20,000 with me & started with $1000 per hand on two hands. At first it didnt go well, lost about 5,000 in the first 10 deals. I then got up about 10,000 but lost it back & bought in for 5,000 more.

    After about 80-100 hands, I left the casino with 23,750 more than I came in with tonight. I played the stragy using two hands, each hand I played as a seperate hand doing the progression on each.

    1000,1500,2000,2500

    I hit a few big losing streaks where I had about 15,000 & gave it back only to come back again. Not sure how great this method is, but it paid of MAJOR tonight!

    WOW i'm going to have a good sleep.
    BTW: I was there for 2 hours...so thats 10,000 per hour :lol:
  • GO MOOSE GO!
    PROG
  • PROGRESSIONIST said:
    GO MOOSE GO!
    PROG


    Dude I'm already up! I couldnt even sleep lol. I know one thing, I always wanted to know how it feels to play huge & now I know..trust me...its a gut wrenching feeling. I was a good experince, if I played basic startagy I wouldn't have won, I would lost on my first set.

    JUST PUMPED :)
  • Hockey Moose said:
    [quote=PROGRESSIONIST]GO MOOSE GO!
    PROG


    Dude I'm already up! I couldnt even sleep lol. I know one thing, I always wanted to know how it feels to play huge & now I know..trust me...its a gut wrenching feeling. I was a good experince, if I played basic startagy I wouldn't have won, I would lost on my first set.

    JUST PUMPED :)[/quote]

    You're still playing BS, just varying your bets according to the progression, correct?
  • Anything near the table-limits? After a feast like that, I'd take a vacation to the BC rockies. Great win!
  • Buffarino said:
    [quote=Hockey Moose][quote=PROGRESSIONIST]GO MOOSE GO!
    PROG


    Dude I'm already up! I couldnt even sleep lol. I know one thing, I always wanted to know how it feels to play huge & now I know..trust me...its a gut wrenching feeling. I was a good experince, if I played basic startagy I wouldn't have won, I would lost on my first set.

    JUST PUMPED :)[/quote]

    You're still playing BS, just varying your bets according to the progression, correct?[/quote]

    Yup
    I played 2 hands...

    started 1000 on each...each time I won I moved it up 500...if I lost I went back to 1000.
  • Moose, there are only 2 places I know in Canada that take that kind of action. But a good win.

    " knew I'd get a reaction . I'm just joshin around...most I can play is 500 per hand, & thats risky for my ass "

    from a previous post
  • Hockey Moose said:
    [quote=Buffarino][quote=Hockey Moose][quote=PROGRESSIONIST]GO MOOSE GO!
    PROG


    Dude I'm already up! I couldnt even sleep lol. I know one thing, I always wanted to know how it feels to play huge & now I know..trust me...its a gut wrenching feeling. I was a good experince, if I played basic startagy I wouldn't have won, I would lost on my first set.

    JUST PUMPED :)[/quote]

    You're still playing BS, just varying your bets according to the progression, correct?[/quote]

    Yup
    I played 2 hands...

    started 1000 on each...each time I won I moved it up 500...if I lost I went back to 1000.[/quote]

    Congrats on a big win.
  • i was thinking the same thing NnB....
  • Nickels_n_Bullets said:
    Moose, there are only 2 places I know in Canada that take that kind of action. But a good win.

    " knew I'd get a reaction . I'm just joshin around...most I can play is 500 per hand, & thats risky for my ass "

    from a previous post


    well I knew you guys were going on a bashing tair...so I decided to stop.

    anyway, I got a cheque for 25,001 & 20,000 cash...I'll have to scan the cheque :)

    PS:
    there we go...sorry but had to black out some areas...
    image


    Anyways, back to my thing about the stratagy..whos used it & is that the correct way? Would it not be better to do 1-1-1.5-2-2.5? Just cause I noticed I got into groves where I lost my 2nd hand lots.
  • bashing tear, no. Setting bear-traps yes.

    "Fool me once shame on you... fool me twice, shame on me..." Lt. Cmnd. Montgomery Scott
  • definitely not trying to bash you at all.. i just thought it was funny that a few days ago you made a joke about betting that much..
  • KY121 said:
    definitely not trying to bash you at all.. i just thought it was funny that a few days ago you made a joke about betting that much..


    yeah LOL!

    To tell you the truth, that day I was gonna go & play 2,500 per hand on two hands & bascailly hope for a great streak right away.

    The fact that people were like "are you stupid" made me stop & read more. I then decided this progression was my best bet...that one post saved me about 20,000! lol

    Wont be playin that big for awhile now I dont think
  • Well done!

    About that progression... stick with the winner ya got.
    But if ya wanna take it easy on them try 500-600-800-1100.
  • Moose wrote:

    anyway, I got a cheque for 25,001 & 20,000 cash.


    Moose: Congrats on that great win! Do you know anything about the tax situation etc on winnings??

    Regards,

    Win1 :wink:
  • Win1 said:
    Moose wrote:

    anyway, I got a cheque for 25,001 & 20,000 cash.


    Moose: Congrats on that great win! Do you know anything about the tax situation etc on winnings??

    Regards,

    Win1 :wink:


    I'm from Canada...there is no tax on casino winnings as far as I know..I've won tons. If you make intrest of your winnings...you get taxed..but no tax on winnigs tho.
  • Moose wrote:
    ..I've won tons


    Moose:

    You are one of the very few I know that has made tons......whats your s e c r e t. 8)

    Regards,

    Win1 :wink:
  • Win1 said:
    Moose wrote:
    ..I've won tons


    Moose:

    You are one of the very few I know that has made tons......whats your s e c r e t. 8)

    Regards,

    Win1 :wink:


    no card couting
    no stratagy...

    just 2 hands..basic startagy & knowing to stop when I get ahead..thats all I got
  • Moose i think you left something out of your post, like that someone who helped win
    :D
  • Hockey Moose, have you ever LOST tons?
  • PJ said:
    Hockey Moose, have you ever LOST tons?


    most I've been down is like 15,000 over a one week span...

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!